Rozpoczynamy rekrutację osób z niepełnosprawnościami do projektu „Wsparcie osób z niepełnosprawnościami w środowisku poprzez prowadzenie ośrodków wsparcia dla dorosłych osób z niepełnosprawnościami” (zadanie jest współfinansowane ze środków m. st. Warszawy)
W ramach projektu osoby z niepełnosprawnością będą miały możliwość nabywania, rozwijania i podtrzymywania samodzielności dorosłych osób z niepełnosprawnością, podtrzymywanie kontaktów społecznych oraz możliwość udziału w różnego rodzaju aktywnościach.
Zgłoszenia do projektu będą przyjmowane od 16 do 26 października 2024 roku.
Osoby, które zgłoszą się po tym terminie, będą przyjmowane na listę rezerwową.
Zgłoszenia, które wpłyną przed 16 października 2024 roku, nie będą rozpatrywane.
O wsparcie w ramach Projektu mogą ubiegać się osoby:
- mieszkające na terenie Warszawy,
- ukończony proces edukacyjny (wiek do 45 lat)
- brak możliwości opieki i wsparcia w domu/środowisku rodzinnym
- posiadające orzeczenie o niepełnosprawności lub dokument równoważny.
Uwaga!
Trzeba spełnić wszystkie kryteria, żeby móc wziąć udział w rekrutacji.
Jakie dokumenty należy złożyć w rekrutacji
Aby wziąć udział w rekrutacji do Projektu, należy złożyć następujące dokumenty rekrutacyjne:
- Kartę Zgłoszenia do Projektu,
- Kopię orzeczenia o niepełnosprawności lub dokument równoważny,
- Informację o Środowisku Osoby z Niepełnosprawnością,
- Zaświadczenie lekarskie
- Oświadczenie o przetwarzaniu danych (RODO)
- Deklarację uczestnictwa
Uwaga!
Osoby, które złożą niekompletną dokumentację, nie będą uwzględniane podczas tworzenia listy rankingowej. Za datę zgłoszenia do Projektu uznaje się dzień uzupełnienia braków.
Jak złożyć dokumenty
Dokumenty rekrutacyjne można złożyć:
- osobiście w biurze Projektu:
Specjalistyczne Koło Pomocy Niepełnosprawnym Absolwentom przy Zarzadzie Głównym Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Ośrodek Wsparcia „Klub Absolwenta” w Helenowie.
- u Hafciarska 80/86, 04-725 Warszawa,
biuro kierownika ośrodka budynek C
sala zajęć w budynku NRZOZ budynek A
sale zajęć „Domek na górce” budynek F
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00
- drogą pocztową na adres ośrodka podany w punkcie 1. (liczy się data wpływu dokumentów do Ośrodka Wsparcia)
- pocztą elektroniczną na adres: absolwentaklub@gmail.com
Uwaga!
Osoby, które zakwalifikują się do projektu, a dokumenty rekrutacyjne wysłały mailem, będą musiały dostarczyć ich oryginały.
Kontakt
Więcej informacji można uzyskać:
- mailowo – absolwentaklub@gmail.com
- telefonicznie: +22 812 10 18, kom: +48 790 289 085 (w godzinach 9.00-15.00)
- osobiście w Ośrodku Wsparcia
Decyzja o przyjęciu do projektu będzie podjęta przez komisję rekrutacyjną powołaną przez Zarząd Koła.
Więcej informacji o projekcie:
Zarządzenie nr 1657/2024 z 2024-10-09 – Prezydent m.st. Warszawy – BIP (um.warszawa.pl)
https://um.warszawa.pl/waw/ngo/-/zarzadzenie-1657-2024
REGULAMIN OŚRODKA WSPARCIA (2024-2027) DOSTĘPNY NA STRONIE
www.klub-absolwenta.pl